Moldtelecom atestă creşteri la televiziunea digitală şi la Internet
https://www.ipn.md/ro/moldtelecom-atesta-cresteri-la-televiziunea-digitala-si-la-internet-7966_992122.html
Numărul beneficiarilor televiziunii digitale de la Moldelecom a crescut de 2,2 ori, în primul semestru al anului curent, iar cel al utilizatorilor Internet a depăşit cifra de 220 mii, notează Info-Prim Neo cu referire la Serviciul de presă al companiei.
Potrivit comunicatului, operatorul naţional de comunicaţii S.A.”Moldtelecom” a înregistrat în primul semestru al anului 2011 o dezvoltare dinamică, în special în domeniile televiziunii digitale IPTV şi a serviciilor de transport de date. Intrarea cu succes a Moldtelecom-lui în zona serviciilor de conţinut multimedia, odată cu lansarea serviciului de televiziune digitală, a marcat o nouă etapă de dezvoltare a companiei cu lansarea unui portofoliu de performanţe noi. În mai puţin de un an, Moldtelecom a reuşit să schimbe abordarea faţă de televiziune şi să se impună pe piaţa TV-lui din R. Moldova drept furnizor preferat de servicii digitale de calitate.
Brandul IPTV de la Moldtelecom devine tot mai solicitat, fapt demonstrat de creşterea numărului de beneficiari de 2,2 ori, aceasta fiind una dintre cele mai ridicate rate de creştere pentru un asemenea serviciu.
În acelaşi timp este de remarcat că Operatorul Naţional Moldtelecom continuă să-şi menţină poziţia de lider incontestabil pe piaţa serviciilor de acces la Internet-ul în bandă largă, depăşind cifra de 220 mii abonaţi, (ceea ce reprezintă o creştere de peste 16 la sută), în primul semestru al anului curent. Este de notat că din numărul total al utilizatorilor Internet în bandă largă - 83,4 mii abonaţi sunt din zona rurală.
Totodată, serviciile de transport date (Max DSL, Max Fiber, alte servicii de bandă largă), un sector care generează tot mai multe venituri, au înregistrat o sporire cu 24,2% a veniturilor companiei în prima jumătate a anului 2011, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Experţii Moldtelecom susţin că majorarea semnificativă a acestor indicatori se datorează, în special, investiţiilor efectuate în extinderea reţelei Moldtelecom, atât în mediul urban, cât şi în cel rural, sporirii calităţii serviciilor Internet, personalizării ofertelor, şi îmbunătăţirii relaţiei cu clienţii, notează comunicatul de presă Moldtelecom.