logo

Mobiasbancă – lider la creșterea portofoliului de credite în 2017


https://www.ipn.md/ro/mobiasbanca-lider-la-cresterea-portofoliului-de-credite-in-2017-7542_1065776.html



30 ianuarie 2018



Potrivit datelor prezentate recent de Banca Națională a Moldovei, Mobiasbancă a devenit lider după volumul de creștere a portofoliului de credite, acesta majorându-se cu peste 791 milioane lei pe parcursul anului 2017. Astfel, cota de piață pe segmentul portofoliului de credite a crescut cu 2,8 pp, de la 11,7% la finele anului 2016 la 14,5% - la sfârșitul anului 2017, creșteri înregistrându-se atât la creditarea persoanelor fizice, cât și juridice.

”Crearea celor mai favorabile oportunități de finanțare a nevoilor personale și a afacerilor este o preocupare constantă pentru Mobiasbancă. Ne vom sprijini în continuare clienții, pentru ca ei să-și realizeze orice planuri ar avea împreună cu un partener stabil, transparent și de încredere. Mulțumim clienților pentru alegerea făcută în 2017 și îi asigurăm că vom surprinde și în 2018 prin condiții de creditare avantajoase”, a declarat Antoine Gabizon, președintele Comitetului de Direcție a băncii – CEO.

Amintim că la Mobiasbancă oricine își poate realiza planurile fără amânare, luând un credit pentru nevoi personale sau un credit ipotecar, la o rată mai mult decât avantajoasă, beneficiind de expertizare și consiliere profesionistă.  

În plus, antreprenorii au la dispoziție o gamă vastă de produse de creditare - credite clasice, microcredite, credite imobiliare, linii de credite revolving, garanții bancare, leasing și cele mai avantajoase soluții de creditare din surse internaționale (BERD, FEI, Banca Mondială, BEI, IFAD), care includ beneficii adiționale – componentă de grant, garanții suplimentare etc.

Oferim cele mai atractive soluții financiare, pentru că așa este #corect!

Mobiasbancă – Groupe Société Générale, parte a unui important grup financiar internaţional, este a patra ca mărime bancă comercială din Moldova, deservind peste 150 000 de clienţi activi, mici şi mijlocii (IMM-uri). Reţeaua vastă de unităţi asigură accesibilitatea clienţilor la produsele băncii şi o abordare personalizată faţă de fiecare client pentru realizarea proiectelor de dezvoltare.

 


DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenţia de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea şi esenţa conţinutului comunicatului, prezentat spre publicare şi/sau distribuire