Mercurul de Aur pentru cele mai de succes mărci comerciale
https://www.ipn.md/ro/mercurul-de-aur-pentru-cele-mai-de-succes-marci-comerciale-7966_988168.html
Aproape 70 de companii înregistrate în Republica Moldova, cu capital local şi străin, au participat la concursul Marca comercială a anului, ediţia a VIII-a. Competiţia este desfăşurată de către Camera de Comerţ şi Industrie, iar totalurile sunt prezentate tradiţional în cadrul expoziţiei „Fabricat în Moldova”, transmite Info-Prim Neo.
Preşedintele CCI, Gheorghe Cucu, a menţionat că la ediţia din anul acesta au fost prezentate 86 din cele mai reuşite proiecte de creare şi promovare a mărcilor comerciale. Concursul are 7 secţiuni: Reputaţie şi Încredere, Aprecierea Consumatorilor, Profi, Inter, Marca Comercială Responsabilă Social, Marca Comercială Export şi Rebranding, ultima fiind inclusă în concurs pentru prima dată.
Producătorii ale căror mărci au fost declarate învingătoare au fost distinşi cu marele premiu – Mercurul de Aur (Zeul Comerţului în mitologie ), cu medalii de aur şi de argint Patrimoniul Republicii.
Marca SA ICAM este una din cele 15 care au fost distinse cu Mercurul de Aur la secţiunea Reputaţie şi Încredere. Valentina Costea, directorul adjunct al întreprinderii, a spus că ICAM marchează 66 de ani de activitate. „Premiul ne obligă să muncim în permanenţă, să îmbunătăţim calitatea şi designul produselor noastre, să lansăm noi produse ca să putem concura cu întreprinderile noi, cu mobila de import, care se vinde uneori la preţuri mai mici. Ne bucurăm că reuşim. Anul trecut, de exemplu, am lansat în producere un nou complet de mobilă pentru preşcolari. Am reuşit să păstrăm toate locurile de muncă şi în perioada crizei, chiar am oferit angajaţilor un pachet social mai diversificat”, a menţionat managerul.
Un alt premiant, Vitalie Harti, director SRL Harvit, a spus că întreprinderea propune consumatorilor peste 100 de specialităţi de mezeluri şi alte produse din carne pentru toate gusturile şi pentru toate categoriile de populaţie, inclusiv pentru oamenii cu venituri mai mici. El a apreciat organizarea unui asemenea concurs, în special pentru lansarea şi promovarea noilor mărci comerciale.
Totalurile concursului au fost făcute de către Comitetul Organizatoric, format din oameni de ştiinţă, specialişti în marketing, publicitate şi proprietate intelectuală.