logo

Lagardère Travel Retail, prezentă în 42 de țări, cu o cifră de afaceri 7 mlrd euro în 2023


https://www.ipn.md/ro/lagardere-travel-retail-prezenta-in-42-de-tari-cu-7966_1102879.html

Lagardère Travel Retail este o companie internațională prezentă în 42 de țări, cu o cifră de afaceri de peste 7 miliarde de euro în 2023, cu 500 de puncte de vânzare în lume. Activitatea sa, în regim duty free sau duty paid, în funcție de țară, se concentrează în zone de tranzit intens, precum Aeroport, gări, spații comerciale, și se desfășoară conform legislației naționale a țării. Declarații în acest sens au fost făcute de Baptiste Duguit, vicepreședinte pentru Dezvoltare, Lagardère Travel Retail, în cadrul unei conferințe de presă la IPN.

Potrivit lui Baptiste Duguit în regim de duty free compania comercializează produse precum tutun, produse alcoolice, parfumuri, produse de modă, care pot fi de multe ori subiecte de contrabandă. Activitatea se desfășoară în cadrul aeroporturilor, zonă care pentru orice țară este foarte importantă.

Strategia companiei este de a fi un operator unic și de acoperi prin serviciile prestate toată gama de activitate – produse de care au nevoie călătorii în aeroporturi. Este vorba despre produse alimentare, presă, cărți și tot ce ține de produsele esențiale de călătorie.

Baptiste Duguit spune că, atunci când compania își deschide activitatea într-o anumită țară, se deschid companii în țară respectivă, angajează personal local și se dezvoltă în concordanță cu legislația locală. De asemenea, compania lucrează în parteneriat cu autoritățile locale sau cu operatorii privați care sunt proprietarii spațiilor unde Lagardere își desfășoară activitatea.

Activitatea de duty free sau duty paid, modă, înregistrează o cifră de afaceri de 2 miliarde de euro, în peste 30 de țări, cu 900 de puncte de vânzare în mai mult de 150 de aeroporturi.

Produsele esențiale pentru călătorie, cadouri, produse alimentare, ating 3 miliarde de euro cifra de afaceri, în 2800 de puncte de vânzare. Activitatea de alimentare a pasagerilor atinge o cifră de afaceri de aproape 1,5 miliarde de euro, în 29 de țări.

„Nu suntem unicii, dar suntem printre liderii mondiali în această activitate de travel retail”, spune Baptiste Duguit, care a adăugat că în fiecare țară folosesc experiența personală pentru a aduce ceva nou pentru pasageri, dar și pentru a genera beneficii și bani pentru autoritățile țărilor unde dezvoltă afaceri. De asemenea, în „inima” activității este sustenabilitatea. În toate țările unde se află acest lucru fiind primordial.

Notă: Agenția IPN oferă dreptul la replică persoanelor care se consideră vizate în știrile realizate de pe declarațiile organizatorilor prezentei conferințe de presă, inclusiv prin facilitarea organizării altei conferințe de presă în condiții similare.