Comunicat de presă
Inspectoratul Fiscal de Stat mun. Chişinău aduce la cunoştinţa contribuabililor că începând cu 04 decembrie 2015 a fost lansat un nou serviciu electronic şi anume: Sistemul informaţional automatizat „e-Cerere” prin intermediul căruia sunt create, expediate, recepţionate şi executate on-line cererile contribuabililor generate în acest sistem privind înregistrarea contribuabililor în calitate de plătitor al TVA, înregistrarea subdiviziunilor contribuabililor.
De asemenea, în cadrul modulului respectiv, contribuabilii pot genera şi vizualiza certificatele eliberate în regim on-line de către SFS. Pentru accesarea serviciului electronic „e-Cerere”, contribuabilul, va înregistra pe portalul www.fisc.md persoanele responsabile – utilizatori ai serviciului electronic.
Semnarea cererii de către contribuabil este efectuată prin intermediul serviciului electronic al Centrului de Guvernare Electronică, care permite utilizarea semnăturilor electronice eliberate de către instituţiile acreditate în domeniu. Contribuabilii vor avea acces la serviciul respectiv, încontinuu (zilnic, 24 din 24 ore).