logo

Info-Prim Neo lansează un nou site web


https://www.ipn.md/ro/info-prim-neo-lanseaza-un-nou-site-web-7967_957999.html

Agenţia de ştiri Info-Prim Neo (IPN) a lansat, pe 1 martie curent, un nou site web, care va asigura prezenţa online a produselor şi serviciilor sub marca IPN. Potrivit conceptului web al agenţiei, ştirea de pe evenimentul desemnat drept noutatea zilei va fi plasată pe prima pagină şi va fi o sursă deschisă pentru toţi vizitatorii. IPN va fi flexibilă şi receptivă la schimbările care au loc pe parcursul zilei, şi va plasa în top un alt material dominant, dacă va fi cazul. Materialele sunt plasate în 8 compartimente de bază – Economie, Societate, Politică, Ştiri Locale, Afaceri, Divertisment, Crima, Internaţional. Sunt şi două compartimente speciale – Telecom & Audiovizual şi Ştiinţa & Natura. În prima săptămână după lansare accesul la materialele de bază va fi gratuit pentru toţi, cu excepţia domeniilor speciale. Abonaţii vor mai putea beneficia de Agenda evenimentelor şi de Calendarul datelor remarcabile pe ziua următoare. În ianuarie IPN a lansat un nou produs – Economie şi Afaceri, un pachet distinct de cel principal. Materialele sunt plasate în trei limbi: română, rusă şi engleză. La solicitare textele pot fi traduse şi în franceză sau spaniolă. Agenţia oferă ştiri, comentarii, analize şi interviuri pe o varietate de teme de interes major. „Elementul principal şi obligatoriu este pluralismul de opinii în materialele difuzate de noi. Ceea ce deosebeşte IPN de alte instituţii similare este o prezenţă accentuată a ştirilor despre comunităţile locale. Acoperim evenimente de importanţă locală atât din Chişinău, cât şi din alte localităţi”, a spus directorul agenţiei Info-Prim Neo, Valeriu Vasilică. Un alt avantaj este posibilitatea de a asculta şi a prelua înregistrări audio de la evenimente, direct de pe site. Astfel de tehnologii sunt prezente în special pe paginile web ale posturilor de radio sau pe mega-portaluri internaţionale ale companiilor de televiziune. „În viitor vom lansa şi un serviciu de suport video, acum posibilitatea de a-i vedea pe cei despre care scriem fiind oferită prin intermediul imaginilor fotografice de la evenimente”, a mai spus directorul IPN. Noul site web al agenţiei permite transmiterea ştirilor, imediat după editare, în mod automat, la adresele electronice ale abonaţilor. Site-ul a fost elaborat, la nivel tehnic şi de concept, cu forţele proprii ale echipei. În legătură cu extinderea serviciilor site-ul ar putea suferi unele schimbări, în sensul perfecţionării acestuia în continuu. Adresa site-ului este www.info-prim.md. Numele de utilizator în perioada de promovare (1-7 martie) este „guest”, iar parola – „welcome”. Agenţia IPN, cu statut de persoană juridică privată, a fost înregistrată la Ministerul Justiţiei în iunie 2005, fiind constituită în baza echipei şi experienţei profesionale acumulate pe parcursul a 7 ani de activitate a Agenţiei municipale de presă Info-Prim. După lichidarea acesteia de către Consiliul municipal Chişinău, în primăvara anului trecut, echipa Info-Prim a supravieţuit în condiţii extreme, activând fără echipament şi sediu propriu 7 din 7 zile pe săptămână.