logo

Coca-Cola Dăruieşte Căldură


https://www.ipn.md/ro/coca-cola-daruieste-caldura-7967_1002262.html

Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău a lansat campania socială de sărbători „Dăruieşte Căldură!”. Scopul acesteia este de a contribui educativ, cultural şi financiar la dezvoltarea celor două instituţii-beneficiar: Şcoala Internat moldovenească Nr. 5 din Chişinău şi Centrul de zi Casa pentru toţi din oraşul Ungheni, notează Info-Prim Neo. Potrivit Dianei Petrea, specialist relaţii publice şi comunicare, campania a fost lansată la sfârşitul săptămânii trecute, printr-o vizită educativă la aceste două instituţii. Cei aproximativ 150 de copii au participat la un atelier de confecţionare manuală a felicitărilor de iarnă, au primit cadouri din partea companiei şi au avut parte de o şedinţă foto individualizată. Continuarea campaniei va avea loc în cadrul unui centru comercial din oraş la începutul lunii ianuarie, atunci când vizitatorii vor putea schimba un bon de plată ce confirmă procurarea unui produs Coca-Cola, pe o pereche de mănuşi de iarnă pentru copiii din aceste două instituţii. Acestea, precum şi un cadou semnificativ din partea Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău vor ajunge la copii în cadrul unei festivităţi organizate exclusiv pentru ei. „Responsabilitatea corporativă şi dezvoltarea durabila sunt parte integranta a modului în care facem afaceri. Angajamentul nostru este inclus în misiunea şi valorile Companiei. Această campanie este o ocazie să ne implicăm în problemele sociale ale comunităţii în care ne desfăşurăm activitatea. Este o iniţiativă ce, cu siguranţă, va avea continuitate”, a declarat Ana Afteni, manager Resurse Umane şi Relaţii Publice al Coca-Cola Îmbuteliere Chişinău.