logo

Centrul de apel al CTIF a început să ofere servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice electronice


https://www.ipn.md/ro/centrul-de-apel-al-ctif-a-inceput-sa-ofere-servicii-de-consultanta-in-domeniul-a-7542_1065885.html

Începând cu luna octombrie curent, Centrul de apel al Instituției publice „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” (CTIF) oferă persoanelor interesate consultanță privind modul de utilizare a funcționalităților noului Sistem Informațional Automatizat  „Registru de stat al achizițiilor publice ” (MTender). Aceste servicii sunt oferite de către operatorii Centrului zilnic, de luni până vineri, între orele 8.00 și 17.00, la tel: 022 822 038.

Durata medie de soluționare a unei solicitări telefonice este de 5-10 min. În cazul în care persoanele interesate solicită informații privind înregistrarea pe platformele private de achiziții publice și utilizarea funcționalităților acestora, ele vor fi redirecționate la platformele respective:
 

Amintim că Centrul de apel al CTIF oferă și o gamă largă de servicii în domeniul fiscal:

  • începând cu anul 2009, el asigură asistență informațional – consultativă  și tehnică contribuabililor privind utilizarea serviciilor fiscale electronice și a sistemelor informaționale ale Serviciului Fiscal de Stat (SFS);
  • din ianuarie 2017, oferă asistență privind aspectele metodologice de aplicare a legislației fiscale, conform Bazei generalizate a practicii fiscale, aprobată de SFS.

În același timp, Centrul de apel colectează propunerile contribuabililor privind îmbunătățirea administrării fiscale și face demersuri de actualizare a Bazei generalizate a practicii fiscale.

Persoanele interesate în servicii de consultanță în domeniul fiscal, pot contacta Centrul de apel zilnic, de luni până vineri, între orele 8.00 și 17.00, la tel: 080001525. Solicitanții de asistență informațional – consultativă și tehnică privind utilizarea serviciilor fiscale electronice pot beneficia de ea și prin intermediul poștei electronice la adresa: asistența@sfs.md.

Din cei 20 de operatori ai Centrului de apel, opt – sunt specializați în acordarea  asistenței tehnice privind aspectele metodologice de aplicare a legislației fiscale și șase – în oferirea serviciilor de consultanță privind modul de utilizare a funcționalităților noului  sistem de achiziții publice electronice MTender.

În nouă luni ale anului curent, operatorii Centrului de apel au recepționat și au răspuns la circa 154 mii de apeluri telefonice (830 de apeluri zilnice) și la peste 3,7 mii de solicitări prin e – mail (20 de e – mailuri zilnice).

 

Serviciul de presă al CTIF

25 octombrie 2018


DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenţia de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea şi esenţa conţinutului comunicatului, prezentat spre publicare şi/sau distribuire