logo

CEC apreciază implicarea radiodifuzorilor în reflectarea campaniei electorale


https://www.ipn.md/ro/cec-apreciaza-implicarea-radiodifuzorilor-in-reflectarea-campaniei-electorale-7965_974371.html

Comisia Electorală Centrală (CEC) apreciază înalt faptul că 66 de instituţii audiovizuale din republică, dintre care 31 de posturi TV cu emisie prin unde, 3 posturi TV cu emisie prin cablu, 31 posturi de radio cu emisie prin eter şi un post de radio cu emisie prin fir s-au încadrat în reflectarea campaniei electorale pentru alegerile parlamentare din 5 aprilie 2009, transmite Info-Prim Neo, cu referire la Serviciul de presă al CEC. Dintre acestea, 19 posturi de televiziune şi 6 posturi de radio au declarat că vor organiza dezbateri electorale. Neimplicarea în reflectarea campaniei electorale şi-au declarat-o radiodifuzori precum: „Prime”, „2 plus”, „Sănătatea”, „Kiss FM”, „Catrin TV”, „Veritas FM” şi „Micul Samaritean”. CEC constată că titularii de licenţe, implicaţi în mediatizarea campaniei electorale din acest an, acoperă tot teritoriul R. Moldova. Comisia este convinsă că implicarea activă a instituţiilor audiovizualului în reflectarea campaniei asigură cetăţenilor posibilitatea de a se informa din mai multe surse, ceea ce în final le va permite să facă o alegere conştientă, se arată în comunicatul de presă al CEC.