Cabinetul primarului va fi suplinit cu 12 unități de personal, toate persoanele vor avea statut de consilier și vor corespunde rigorilor funcțiilor de demnitate publică. Aceștia vor asista și consilia primarul, viceprimarii și secretarul CMC. Consiliul municipal Chișinău a aprobat miercuri, 20 noiembrie, organigrama și statutul de personal al Aparatului Primăriei municipiului Chișinău, transmite IPN.
Potrivit proiectului, s-a completat subdiviziunea – Cabinetul primarului, cu 12 unități, în urma lichidării Secției analiză și monitorizare a domeniilor de ramură, unde erau 5 unități, a Secției autorizare și monitorizare, recepție finală din cadrul Direcției autorizare și disciplină în construcții, unde erau 4 unități. Totodată, și din contul reducerii din cadrul Direcției administrative a 3 unități de secretar administrativ superior. În total, Cabinetul primarului va fi format din 18 persoane.
Același proiect prevede că Direcția autorizare și disciplină în construcție, în urma lichidării Secției autorizare și monitorizare, recepție finală, se reorganizează din subdiviziune cu statut de direcție cu două secții, în subdiviziune cu statut de direcție autonomă, cu 6 unități, inclusiv 2 unități de conducere șef și șef adjunct direcție și 4 unități de specialiști principali.
Totodată, Secția resurse umane a devenit Direcția management, resurse umane, cu 5 unități, fiind completată cu o unitate din cadrul Direcției de colectare a impozitelor și taxelor locale.
În total, numărul unităților de personal în cadrul Primăriei municipiului Chișinău va fi de 213 persoane, număr similar celui de până la reorganizare, dintre care 75 sunt vacante.