logo

Apă potabilă fără săruri şi cu suc de lamâie pentru perioada caniculară


https://www.ipn.md/ro/apa-potabila-fara-saruri-si-cu-suc-de-lamaie-pentru-7967_983945.html

Două inovaţii recente pe piaţa apei potabilie din Moldova pot aduce un plus de siguranţă şi comfort pentru populaţia afectată de tempreturile caniculare din vara curentă. Produsul moldovenesc „ aqua unIQa” şi-a extins dimensiunile brandului, oferind consumatorului apă potabilă cu conţinut redus de minerale (fără săruri) „aqua unIQa Light”, precum şi apă potabilă cu conţinut de suc de lămâie şi zahăr „aqua unIQa Lemon”, transmite Info-Prim Neo cu referire la surse din cadrul companiei producătoare Gelibert din Sângerei. „Prin „aqua unIQa Light” încercăm să oferim consumatorului autohton acces la cultura sănătoasă de consum a apei potabile fără săruri. Cunoaştem tradiţiile europene, de aceea am decis să oferim şi cetăţenilor ţării noastre un produs Light care poate fi consumat zilnic pentru a relaxa organismul. Gustul apei, sortimentul în care este livrat pe piaţă şi comoditatea de consum îi face o imagine atractivă şi credibilă”, spune managerul pentru calitate al companiei Gelibert, Andrei Sârbu. Ion Nicorici, managerul Departamentului de Marketing susţine că „aqua unIQa este consumată în instituţiile academice, în zonele economice libere, în noile trusturi Media, în cluburile de fotbal de elită, în case de copii şi orfelinate, în instituţiile publice de stat, în oficii, şcoli şi licee, în familii care ştiu să ducă un mod sănătos de viaţă. Noi credem în consumatorul autohton şi ne bucurăm mult că şi-a format deja cultura de consum corect de ape potabile fără săruri”, spune Ion Nicorici. Potrivit lui, inovaţia este deja accesibilă în fiecare punct comercial în dependenţă de gust (carbogazoasă, slab carbogasoasă şi plată) şi în sortiment de volum (1.5 litri, 2 liltri, 6 litri şi 19 litri). Recent, acelaşi brand moldovenesc a mai introdus pe piaţă încă o inovaţie – apă potabilă cu conţinut de suc de lămâie şi zahă - „aqua unIQa Lemon”. Potrivit managerului pentru calitate Andrei Sârbu, produsul are menirea de a face faţă supraconsumului de apă potabilă în perioada caniculară şi are o capacitate incredibilă de potolire a setei. „Mărturisesc că am importat inovaţia şi ideea de pe pieţele externe care consumă în perioada caniculară băuturi îmbogăţite cu gust de lămâie pentru a potoli setea pe o perioadă mai extinsă de timp. Am făcut tot posibilul să venim pe piaţă cu o alternativă extrem de utilă şi comodă pentru consumatorul nostru în timpul căldurilor mari ale verii”, spune Andrei Sârbu. Odată cu ultimile noi extinderi ale dimensiunilor brandului „aqua unIQa” ( 1. Apă potabilă îmbogăţită cu iod aqua unIQa (I2); 2. Apă potabilă cu conţinut redus de minerale (fără săruri) şi 3. Apă potabilă cu conţinut de suc de lămâie, volumul vânzărilor acestui produs s-a majorat cu peste 240%. În pofida recesiunii economice, compania producătoare a extins şi cota brandului „aqua unIQa” pe piaţă cu încă 3% ,ajungând să deţină deja 22% din totalul apelor minerale prezente pe piaţa moldovenească.