logo

Apă-Canal Chişinău, despre activitatea şi modalităţile de plată online a serviciilor


https://www.ipn.md/ro/apa-canal-chisinau-despre-activitatea-si-modalitatile-de-plata-7967_1072411.html

SA „Apă-Canal Chişinău” recomandă și încurajează consumatorii, în perioada următoare, să utilizeze posibilitățile de plată online a facturilor pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare. Furnizorul amintește despre existenţa posibilităţii de achitare a facturilor cu termen valabil, precum şi a celor cu termen expirat prin intermediul internet bankingului oferit de băncile comerciale. Recomandările vin în contextul prevenirii contactării și răspândirii virusului COVID-19, transmite IPN.

ACC menționează într-un comunicat de presă că a luat toate măsurile necesare în vederea prevenirii răspândirii virusului, precum şi pentru a asigura, în condiții de siguranță, continuitatea serviciului și funcționarea sistemului de alimentare cu apă și de canalizare în toată perioada următoare. În incinta sediului operatorului au fost instituite măsuri preventive, prin care accesul este restricționat. Chiar și așa, birourile şi serviciile care au activitate de relaţii cu publicul se ocupă în continuare cu promptitudine de solicitările clienților.

Centrul comercial de asistenţă clienţi, activitatea centrului se realizează în program cu flux de acces redus. Furnizorul recomandă contactarea la distanță pentru orice sesizare, pe care doresc să o comunice.

În scopul identificării alternativei vizitei Centrului comercial și asistență clienți, consumatorii se pot adresa la numerele de telefon: 022 256 634; 022 256 828; 022 256 939; 022 857 826 şi în scris, accesând pagina web oficială www.acc.md (rubricile „Contacte”, „Servicii”, „Consumator”, „Lucrări de reabilitare” etc.).

De asemenea, angajații Departamentului dispecerat răspund non-stop la numerele de telefon: 0 22 256 666; 022 256 777.