„Apă-Canal Chișinău”, pe parcursul lunii septembrie, a deservit la ghișeele întreprinderii circa 10 mii de consumatori, transmite IPN cu referire la un comunicat de presă al furnizorului de apă.
Specialiștii Sectorului informare şi achitări ai întreprinderii au oferit servicii contabile pentru aproape două mii de consumatori, servicii de informare – pentru aproape trei mii de consumatori. Totodată, peste patru mii persoane au efectuat achitări în casierie, fiind înregistrate peste 800 de cereri și scrisori.
Potrivit SA „Apă-Canal Chișinău”, consumatorii se pot adresa specialiștilor din biroul 101, str. Albișoara, 38 pentru a obține răspunsuri la orice întrebare ce ține de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare. Aici pot obține informații despre condițiile tehnice și pot coordona proiectele de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, pot perfecta contracte de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate și pot achita pentru serviciile prestate.