Antreprenorilor nu trebuie să le fie frică să ceară cel mai mare preţ pentru produsele şi serviciile lor, dar şi să asigure o calitate bună a acestora pentru a atrage clienţii bogaţi. Astfel de sfaturi, dar şi alte idei pentru îmbunătăţirea cifrei de afaceri, au fost oferite în cadrul conferinţei „Business-ul în Moldova 2016”, cu genericul „Noi posibilităţi şi rezultat rapid în economia modernă”. Conferinţa este organizată la Chişinău de către compania „Contabilizare” în perioada 20-21 mai, transmite IPN.
Ruslan Bah, marketolog-consultant în cadrul companiei „Contabilizare”, le-a spus participanţilor la conferinţă că indiferent de mediul de activitate, mereu se va găsi cineva care să propună un preţ mai mic. Astfel, concurenţa la capitolul preţuri nu este reuşită.
Experul precizează că dacă un antreprenor comercializează ceva la cel mai mic preţ, şi se mândreşte cu aceasta, atunci el face ceva incorect, iar afacerea lui merge spre faliment. Ruslan Bah a oferit drept exemplu unele companii aeriene ruseşti, care ofereau cele mai mici preţuri la zboruri, şi care în câteva luni falimentau fiind pline de datorii.
Pentru a avea succes, Ruslan Bah îi sfătuieşte pe antreprenori să tindă a cere pentru munca lor cel mai înalt preţ. Din experienţa sa, expertul menţionează că anume clienţii bogaţi aduc cel mai mare venit, iar ei de obicei analizează produsul după preţul pe care îl are acesta.
„Pentru om procesul de a face cumpărături este o plăcere, iar voi, antreprenorii, trebuie să-l faceţi să-şi dorească să primească această plăcere anume de la voi”, a accentuat Ruslan Bah.
În cadrul conferinţei, participanţii au mai aflat despre importanţa publicităţii, în special a celei ascunse. Alte teme de discuţii au fost şi competiţia dintre promovarea online şi cea offline, despre miturile platformelor de comerţ etc.