ANRTI a lansat o „linie fierbinte” gratuită pentru utilizatorii serviciilor de telecomunicaţii şi informatică
https://www.ipn.md/ro/anrti-a-lansat-o-linie-fierbinte-gratuita-pentru-utilizatorii-serviciilor-7967_964486.html
Agenţia Naţională pentru Reglementare în Telecomunicaţii şi Informatică (ANRTI) a lansat pentru utilizatorii serviciilor de comunicaţii o „linie telefonică fierbinte” la care aceştia pot aflas informaţii despre drepturile lor şi obligaţiile furnizorilor de servicii , putând totodată să reclame orice caz în care prestatorii le încalcă drepturile.
Linia cu numărul 0-800-800-80 poate fi apelată din orice localitate a R. Moldova, în zilele de lucru, între orele 8.00 şi 17.00. Toate apelurile telefonice vor fi gratuite.
Potrivit directorului adjunct al ANRTI, Stanislav Gordea, decizia privind lansarea „liniei fierbinţi” este prima din acţiunile pe care Agenţia le va întreprinde, până la finele anului curent, pentru a promova şi proteja drepturile utilizatorilor de servicii de telecomunicaţii şi informatică.
Site-ul ANRTI va fi completat cu o rubrică nouă „Pagina utilizatorului de servicii”, care va deveni un canal de comunicare interactivă între consumatori şi Agenţie. Vor fi, de asemenea, atraşi reprezentanţi ai asociaţiilor pentru protecţia consumatorilor la procesul de elaborare şi discutare a proiectelor de acte regulatorii şi a modificărilor la regulamentele care vizează interesele utilizatorilor de servicii.
Conform Legii telecomunicaţiilor, ANRTI este autoritatea abilitată să examineze cererile şi reclamaţiile utilizatorilor de servicii şi să soluţioneze litigiile apărute între utilizatori şi operatorii de servicii de telecomunicaţii şi informatică, precum şi litigiile între operatori.