Agenţia Turismului a prezentat astăzi, 7 februarie, într-o conferinţă de presă, spotul de promovare a Republicii Moldova, cu durata de 20 de secunde. În proces de definitivare este şi filmul publicitar-turistic „Moldova-Holiday”, de 6-7 minute. Costul proiectului pentru spotul video şi film este de 148 de mii de lei. Banii au fost oferiţi de către organizaţia de atragerea investiţiilor şi promovarea exporturilor (MIEPO), transmite IPN.
Coloana sonoră a spotului şi filmului publicitar este semnată de către Constantin Moscovici, iar pe video apar imagini cu locurile pitoreşti din ţară, portul şi bucătăria naţională.
Directorul Agenţia Turismului , Nicolae Platon, a declarat că se duc tratative cu CNN, BBC şi Euronews, cât şi cu posturile Travel Channel şi National Geografic TV, pentru plasarea spotului de patru ori în zile de duminică, timp de 5 luni.
Oferta CNN costă 56 de mii de euro, iar a canalului Euronews peste 25 de mii de euro. „Suntem în aşteptarea de oferte de la celelalte canale”, a spus Nicolae Platon.
Următoarea expoziţie la care va participa Republica Moldova în calitate de expozant, este la Tel Aviv, Israel, şi se va desfăşura în perioada 11-12 februarie.