Patru bănci comerciale anunţă despre apariţia unor deficienţe tehnice la procesarea operaţiunilor cu cardurile bancare, şi anume despre imposibilitatea temporară de retragere a numerarului de la bancomate şi POS-Terminale, precum şi efectuarea achitărilor cu cardul. Este vorba despre Banca Socială, Unibank, Moldova-Agroindbank şi EuroCreditBank, transmite IPN cu referire la paginile electronice ale băncilor.
Moldova Agroindbank precizează că, în pofida situaţiei tehnice create, mijloacele băneşti pot fi ridicate în numerar la ghişeele bancare din orice filială a băncii. Banca urmează să vină cu un anunţ suplimentar imediat ce compania de procesare a cardurilor emise de bancă va înlătura deficienţele tehnice din sistem.
Şi Unibank îşi informează clienţii că fiecare deţinător de card poate retrage bani din contul său de card în reprezentanţa unde i-a fost eliberat cardul sau în sediul central al băncii, aflat pe strada Bănulescu Bodoni, 45.
Cele 4 bănci nu precizează cât timp va dura înlăturarea problemelor tehnice, însă afirmă că se întreprind toate măsurile de urgenţă solicitate.