logo

Un nou brunch cu clienții maib și primul dedicat alto „Satisfacția clienților este nucleul activității noastre”


https://www.ipn.md/index.php/ro/un-nou-brunch-cu-clientii-maib-si-primul-dedicat-7542_1096071.html

Clienții alto au fost invitați la un brunch pentru a comunica despre diverse aspecte privind experiența personală în relația cu serviciile și produsele maib, a partaja impresii și a identifica experiențele care pot fi îmbunătățite.

Discuțiile au fost organizate în două paneluri, fiind axate pe experiențele clienților în călătorii cu alto, un accent deosebit fiind pus pe pachetele de asigurare în călătorii, inclusiv vizitarea zonelor lounge în aeroporturi, relația cu concierge-ul dedicat. De asemenea, clienții și-au expus experiențele privind comunicarea cu managerul personal alto, zonele alto din sucursale și confidențialitatea creată pentru confort și intimitate maximă.

În cele 90 de minute, discuțiile s-au transformat într-o sesiune de învățare și partajare a experiențelor și practicilor atât clienții aflând experiențe utile, cât și maib făcând notițe privind maniera în care să dezvolte produsele bancare, pentru ca acestea să răspundă celor mai elevate așteptări.


Aliona Stratan, prim-vicepreședintă maib:

„Satisfacția clienților este nucleul activității noastre. Echipa maib este dedicată să îmbunătățească continuu experiența oferită clienților, iar când este vorba de portofoliul de clienți alto, angajamentul nostru este infinit. Sunt extrem de recunoscătoare pentru opiniile comunicate și pentru timpul dedicat de fiecare client. Sunt cele mai valoroase cadouri pentru noi. În continuare vom avea o agendă axată pe crearea de experiențe care fac clienții mai fericiți, pe simplificarea operațiunilor, inspirată de inovație și gândire creativă.” 

Fiecare client poate participa la brunchurile organizate de echipa maib pentru a discuta diverse experiențe bancare. Pentru a exprima intenția, clienții sunt rugați să lase un mesaj la adresa electronică
experienta.ta@maib.md sau în cazul alto să anunțe despre intenție managerul personal.

Menționăm că brunchurile cu clienții se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului de a fi mai centrat pe clienți.


Creăm. Simplificăm. Inspirăm.

    


*******
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.