Pe parcursul anului trecut, prin intermediul emailului întreprinderii acc@acc.md s-a înregistrat o creștere semnificativă a cererilor online ce țin de activitatea și serviciile oferite de către SA „Apă-Canal Chișinău”. Astfel, în această perioadă, au fost înregistrate circa nouă mii de cereri. Furnizorul precizează că, în contextul pandemiei, continuă să-și extindă interacțiunea cu cetățenii prin intermediul serviciilor electronice, transmite IPN.
Majoritatea cererilor țin de conectarea la serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare, curățarea fântânilor de canalizare, dar și recalculul consumului de apă. Acestea solicitări sunt urmare de contestările facturilor și recalculării volumelor de apă, precum și acordarea serviciilor auxiliare. De asemenea, consumatorii solicită facturile prin email. Potrivit ACC, performanța se datorează activităților de informare a diferitor categorii de solicitanți privind avantajele utilizării serviciilor online.
Administrația furnizorului de apă recomandă tuturor consumatorilor să beneficieze de acest serviciu, fapt ce le permite accesarea acestuia 24/24 de ore. De asemenea, este exclusă necesitatea de deplasare la sediul întreprinderii și sunt economisiți bani pentru expedierea scrisorilor prin intermediul poștei. Un alt motiv de a expedia o cerere online este obținerea unui răspuns rapid. Dar cel mai importat, se va exclude răspândirea și contaminarea cu virusul COVID-19.
Pentru a afla mai multe despre activitatea furnizorului de apă, programul de activitate, serviciile oferite, dar și actele de care consumatorul are nevoie pentru a putea executa conectarea la serviciul de apă și canalizare, persoanele sunt îndemnate să acceseze pagina web a SA „Apă-Canal-Chișinău”.