logo

Sucursala maib „Cimișlia” aliniată noii identități de brand


https://www.ipn.md/index.php/ro/sucursala-maib-cimislia-aliniata-noii-identitati-de-brand-7542_1097390.html

Sucursala maib din Cimișlia este acum transformată conform noii identități de brand. Situată fiind în inima orașului, sucursala se deosebește prin atmosferă plăcută, design inovativ și zâmbetul angajaților, care zi de zi lucrează cu dedicație și pasiune, pentru a aduce bankingul la nivelul următor.

Sucursala oferă tot spectrul de servicii și produse bancare, consultanță pentru planurile personale și de afaceri, fiind la dispoziția atât a persoanelor fizice, cât și a antreprenorilor din raion și regiune.


Valeriu Cuflic, Director al Sucursalei maib „Cimișlia”:

„Condițiile moderne și inovative, la pachet cu noul design al sucursalei creează o atmosferă plăcută atât pentru clienți, cât și pentru echipa sucursalei. Să ne vedem clienții mulțumiți și cu zâmbetul pe buze este ceea ce ne motivează și inspiră zi de zi. Vom munci în continuare cu multă pasiune, disciplină și profesionalism, ca să oferim servicii bancare de calitate, într-un mod simplu și ușor”.

În corespundere cu noul model operațional, Sucursala maib „Cimișlia” pune la dispoziția clienților câteva zone dedicate diferitor necesități de banking:

Zona de autoservire - dedicată operațiunilor bancare rapide cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.

Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă, economisind timp - prețios pentru toată lumea.

Zona consultativă facilitează comunicarea directă, fiind una semi-privată, relaxantă și potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.

Sucursala „Cimișlia” activează de luni până vineri, între ora 08:30 și 16:30, fără pauză.

     

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, rețeaua de distribuție având o prezență atât fizică, cât și digitală. Are 54 de sucursale și 55 de agenții, 338 de bancomate și aproape 12 774 de POS-terminale, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deservește circa 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică.


*******
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.