logo

Sony Ericsson - profit net cu 54% mai mare în trimestrul al doilea din 2007


https://www.ipn.md/index.php/ro/sony-ericsson-profit-net-cu-54-mai-mare-in-trimestrul-7966_965595.html

Concernul de telefonie suedezo-japonez a înregistrat un profit net de 220 milioane euro în trimestrul al doilea al anului, cu 54 la sută mai mare faţă de perioada similară din 2006. Profitul brut al consorţiului a crescut de la 211 la 327 milioane euro (plus 55 la sută). Încasările în această perioadă au fost de 3,112 miliarde euro (plus 37 la sută), în timp ce rezultatul operaţional s-a majorat cu 55 la sută, ajungând la 315 milioane euro. Sony Ericsson a realizat vânzări de 24,9 milioane telefoane mobile în trimestrul al doilea, faţă de 15,7 milioane euro în perioada similară a anului trecut (plus 59 la sută). Preţul mediu pe telefon a scăzut cu 14 la suta, de la 145 la 125 euro. Compania şi-a majorat cota de piaţă la nivel mondial cu trei la sută, până la nouă la sută. Sony Ericsson estimează că, pe parcursul anului 2007 va vinde 1,1 miliarde telefoane mobile pe piaţa mondială. Ericsson este liderul pieţei de telecomunicaţii pe plan mondial de peste 125 de ani. Aproximativ 40% dintre convorbirile mobile la nivel mondial sunt efectuate prin intermediul sistemelor Ericsson, fapt care face din această companie cel mai mare furnizor de sisteme mobile din lume. Ericsson ocupă, de asemenea, un loc de vârf în domeniul accesului de bandă largă şi primul loc în segmentul softswitch. Ericsson oferă sisteme, servicii, tehnologii de bază pentru terminale portabile şi licenţe de tehnologii, în timp ce prin intermediul companiei Sony Ericsson este oferit un portofoliu complet de produse mobile multimedia.