Şeful unei agenţii de publicitate din România respinge orice implicare în campania electorală a lui Veaceslav Iordan
https://www.ipn.md/index.php/ro/seful-unei-agentii-de-publicitate-din-romania-respinge-orice-implicare-7965_965229.html
Felix Tătaru, şeful agenţiei de publicitate GMP de la Bucureşti, care a creat, din 2000 până în prezent, campaniile electorale ale preşedintelui Traian Băsescu, respinge categoric informaţiile potrivit cărora ar fi fost implicat în campania candidatului Partidului Comunist din R. Moldova, Veaceslav Iordan.
Intr-un interviu acordat ziarului „Gardianul”, citat de Info-Prim Neo, Tătaru a precizat că a avut o întâlnire cu staff-ul campaniei lui Iordan, dar a declinat oferta primită, după ce a aflat că respectivul candidat este susţinut de Partidul Comunist.
“N-am să fac niciodată un layout cu secera şi ciocanul”, spune Felix Tătaru.
Potrivit acestuia, el a fost contactat de şefa campaniei lui Iordan, „o doamnă Popa”, undeva la începutul sau mijlocul lunii aprilie. „Mi-a spus că a văzut campaniile făcute de noi şi că ar dori ceva similar în Moldova. La acel moment, nu mi-a spus că ar fi de la Partidul Comunist, ci că l-ar reprezenta pe un candidat independent. Am întrebat-o firesc ce susţinere are acesta, cum va câştiga şi când a intrat în detalii, am aflat că e de la Partidul Comunist. Când mi-am dat seama despre ce e vorba, i-am refuzat”, a mai declarat Tătaru.
Veaceslav Iordan a avut în primul tur de scrutin o campanie promoţională apreciată de specialişti drept una destul de energică, uneori prea insistentă şi chiar uşor agresivă. În turul doi al alegerilor locale, însă, această campanie vizuală a fost practic inexistentă, iar efectul de anonimat a fost amplificat de neprezentarea candidatului comunist la dezbaterile electorale televizate.
În primul tur de scrutin, pentru Veaceslav Iordan şi-au dat votul 59 mii 960 alegători, iar în turul doi, potrivit datelor preliminare - circa 82 mii 653 votanţi, acesta pierzând detaşat în faţa contracandidatului său, Dorin Chirtoacă.