În primele 9 luni ale anului 2014, Groupe Societe Generale și-a continuat strategia de transformare și adaptare la noul mediu bancar, înregistrând rezultate remarcabile.
Datorită eforturilor depuse pentru a controla costurile operaționale și costul net al riscurilor, venitul net al grupului în primele 9 luni ale anului 2014 a constituit 2,181 mln. EUR, cu 4,2% mai mult decât în aceeași perioadă a anului precedent.
Activitatea comercială rămâne în creștere în rețelele retail banking, cu o sporire semnificativă a depozitelor în toate rețelele, pe fundalul unei cereri încă reduse pe piața creditară din Europa și cu o dezvoltare rapidă a activităților bancare pe continentul African.
Comentând rezultatele grupului, Frederic Oudea – președinte și CEO, a menționat: „Rezultatele financiare confirmă ascensiunea afacerilor Societe Generale, o sursă de creștere a veniturilor viitoare și soliditatea performanțelor financiare, datorită unui control eficient al costurilor operaționale și a reducerii confirmate a costurilor riscurilor în ciuda unui mediu economic monoton.”
Mobiasbancă – Groupe Societe Generale, ca parte a grupului financiar internațional, este în concordanță cu strategia și ambițiile acestuia. Banca a înregistrat o creștere a portofoliilor de credite și depozite cu 25,4% și 34,3%, respectiv, pe parcursul ultimelor 12 luni. Astfel, Mobiasbancă a depășit ritmul de creștere al sistemului bancar din Republica Moldova la aceste capitole, reușind să păstreze totodată una dintre cele mai mici cote ale creditelor neperformante din sistemul bancar. Profitul net al băncii a constituit 87,9 mln. MDL în primele 10 luni din 2014, cu 37% mai mult decât în aceeași perioadă a anului precedent. Mobiasbancă rămâne în continuare prima și singura bancă din Moldova care deține certificatul ISO 9001:2008 în domeniul calității, urmând angajamentul de a le oferi clienților săi produse și servicii de calitate și de a spori gradul de satisfacție al acestora.
Mobiasbancă este o bancă comercială universală, care deservește peste 106.000 de clienţi activi în sectorul corporativ, IMM-urilor și de retail prin intermediul unei rețele de 58 de unităţi.