Primăria Chișinău verifică panourile publicitare din oraș. Procedura de inventariere a fost inițiată la începutul lunii octombrie, iar până acum au fost identificate peste 3000 de panouri publicitare, transmite IPN.
„La etapa inițială, toate panourile autorizate sunt incluse pe platforma gislocal.md, care este publică și poate fi accesată de toți locuitorii capitalei”, a precizat viceprimarul capitalei, Ilie Ceban.
„Mulți agenți economici s-au speriat de această situație și au început să trimită scrisori. Noi am explicat tuturor că, la prima etapă, facem doar inventarierea și îi îndemnăm să își aducă actele în regulă; nu sancționăm pe nimeni. Unii încearcă să se eschiveze de la aceste obligații, scriind scrisori cu amenințări de contestare în judecată. Noi respectăm legislația, iar unii invocă faptul că autorizarea acestor panouri este complicată. Să presupunem că publicitatea nu este fixată corespunzător pe un perete și cade — cine va răspunde?”, a menționat Ilie Ceban.
Activitatea de inventariere continuă pentru determinarea numărului exact al panourilor publicitare din oraș.