„Orange” s-a lansat pe piaţa din R.Moldova
https://www.ipn.md/index.php/ro/orange-s-a-lansat-pe-piata-din-rmoldova-7966_964471.html
„Voxtel” şi „Tempo” au devenit de miercuri, 25 aprilie, „Orange”. Deşi conducerea companiei a anunţat că rebranding-ul aduce pentru clienţii din reţea tarife de două ori mai ieftine, şi reduceri de 40% pentru convorbirile extra reţea, totuşi tarifele pentru Moldova rămân mai mari faţă de tarifele „Orange” din ţările vecine.
Directorul general al companiei „Voxtel”, Bruno Duthoit, a declarat, în cadrul unei conferinţe de presă că, acum câţiva ani, la lansarea „Orange” pe piaţa României, tarifele erau comparativ mai mari decât cele stabilite în prezent pentru R. Moldova. Politica tarifară este operată în funcţie de rata de penetrare a telefoniei mobile pe piaţă, care la moment în R. Moldova este încă relativ mică – de cca 40%, a spus Duthoit.
Lansarea „Orange” mai aduce şi serviciul de acces la televiziune, prin intermediul telefonului mobil. Pentru început, în pachet vor fi incluse patru posturi TV – Muz Tv Moldova, Naţional TV, Senso TV şi UTV (acestea trei din România). Ulterior, reprezentanţii „Voxtel” susţin că vor diversifica şi vor lărgi pachetul de canale. Preţul maxim pentru 1 minut de vizionare TV va fi de 20 de cenţi.
Decizia de rebranding e a fost luată încă la 19 aprilie 2006 de către acţionarii companiei, iar procesul de perfecţionare a structurii organizatorice, modificarea proceselor şi procedurilor de activitate în cadrul companiei pentru trecerea la Orange, a durat din septembrie trecut şi până în prezent. Potrivit directorului general al companiei „Voxtel”, Bruno Duthoit, adaptarea la standardele „Orange” înseamnă servicii de o calitate mai bună, inclusiv o acoperire mai bună şi o orientare mai bună spre client. Totodată, în procesul de rebranding a fost modificată reţeaua de dealeri şi de magazine.
Potrivit lui Bruno Duthoit, trecerea la „Orange” a costat cca 2 mil. USD, iar până la sfârşitul anului curent, investiţiile în dezvoltare vor însuma cca 25 mil. USD. Totodată, în următorii 5 ani, investiţiile ar urma să crească până la 80 mil. USD.
„Orange”, brand al companiei France Telecom, este printre liderii mondiali ai industriei comunicaţiilor mobile, fiind ales de peste 104 mil. clienţi din 220 ţări ale lumii.
Compania „Voxtel” a fost prima companie de telefonie mobilă lansată în 1998 în R. Moldova. „Voxtel” şi „Tempo” numără în prezent peste 925 mii clienţi.