La Chişinău s-a lansat o revistă care se declară „stindardul noii burghezii moldoveneşti”
https://www.ipn.md/index.php/ro/la-chisinau-s-a-lansat-o-revista-care-se-declara-7967_961092.html
Revista Business Class, care se declară „stindard al noii burghezii moldoveneşti”, a fost lansată oficial marţi, 5 septembrie, în cadrul unei conferinţe de presă. Lansarea revistei a fost precedată de o campanie publicitară care a inclus spoturi televizate, city-light-uri, afişaj stradal şi brand-mowere.
Noua revistă va apărea lunar, în formă full-colour, cu un volum de 128 de pagini, şi va fi dedicată în special sectorului real al economiei R. Moldova, spune Angela Sârbu, preşedintele grupului de presă Independent Media, care editează revista. Business Class abordează o gamă largă de subiecte cum ar fi managementul, marketingul, resursele umane, psihologia businessului, piaţa publicitară, vinificaţia, agricultura, transportul şi comunicaţiile, a mai declarat sursa citată.
Ludmila Andronic, redactor-şef Business Class, spune că s-a încercat crearea unei reviste profesioniste şi comerciale, iar ca dovadă revista va putea oferi şi reţete de branduri, deoarece „în R. Moldova există produse bune şi companii profesioniste, dar nu există branduri adevărate”.
Business Class a apărut în chioşcurile de presă de la data de 1 septembrie curent şi este distribuită pe întreg teritoriul R. Moldova de 18 distribuitori de presă. Până la lansarea sa oficială, jumătate din numărul total de reviste a fost deja vândut, tirajul fiind de 2500 de exemplare.
Preţul revistei a fost fixat la 39 de lei, deşi, potrivit Angelei Sârbu, costul real al acesteia este de aproximativ 60 de lei. De asemenea, ea a mai menţionat că mijloacele investite în revistă se ridică la circa 100 mii USD.
Business Class este cel de-al treilea titlu editat de către grupul de presă Independent Media, după două reviste pentru femei şi copii – Aquarelle şi Aquarelle Kids.