logo

Inspirație, wow în exclamații și descoperiri faine la o întâlnire cu juniorii maib


https://www.ipn.md/index.php/ro/inspiratie-wow-in-exclamatii-si-descoperiri-faine-la-o-7542_1093612.html

A spus cineva jocuri, questuri atractive, glume, activități interactive și muuuulte zâmbete? Zis și făcut! Asta s-a întâmplat vineri, 18 noiembrie curent, în cadrul întâlnirii cu cei mai tineri clienți maib – copiii și adolescenții care dețin un card maib junior.

Discuția prietenoasă a fost organizată la inițiativa unei mămici, clientă maib, care i-a deschis copilului un card maib junior și s-a întrebat cum ar trebui să familiarizeze corect copilul cu bankingul, iar maib a acceptat provocarea de a susține acest proces.



V-am făcut curioși? Vreți să știți ce a urmat? Răspundem. A urmat un boom de energie din partea copiilor. Totul a fost mai mult decât frumos, iar feedbackul primit a fost unul pozitiv. Juniorii maib au povestit cu entuziasm despre prima lor experiență cu un card bancar, ce cadouri și-ar dori pentru următoarea campanie promoțională, dar și care sunt partenerii cashback preferați.




Victoria Zanoga, Șefa Direcției Customer Experience maib:

Maib tinde să fie mai mult decât o instituție financiară și să ofere servicii clienților din diferite categorii de vârstă și arii de activitate. Punem accent pe educația financiară, care prinde aripi în secolul XXI, iar noi am acceptat provocarea de a oferi soluții digitale chiar și adolescenților. Astăzi vrem să împărtășim toate beneficiile acestui card și să descoperim împreună care sunt nevoile voastre în calitate de client, dar și oportunitățile noastre de îmbunătățire ca și bancă - partener.”  Spre bucuria noastră, copii au venit foarte pregătiți la întâlnire și au răspuns cu ușurință la toate întrebările referitoare la caracteristicile cardului maib junior, fapt ce demonstrează că acesta este produsul potrivit pentru micii clienți și ne încurajează să investim în prietenia noastră cu copiii”.



Mihaela Atamanenco, Brand Manager maib junior, Departamentul Marketing:

“Pentru noi este important să înțelegem necesitățile primordiale ale clienților maib, ceea ce ne va ajuta să stabilim o conexiune durabilă bancă - client și să satisfacem așteptările. Avem peste 7000 clienți cu vârsta cuprinsă între 7 - 17 ani, ceea ce ne inspiră să cream bankingul de mâine chiar astăzi”.

Distracția nu se termină aici, iar întâlnirile cu juniorii maib vor deveni mai frecvente.

Fii în trend cu maib junior!

*******

DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.