Inițiativa civică „Cetățeni pentru Europa” lansează campania „Produs în Moldova. Produs în Europa”. Potrivit inițiatorilor, campania subliniază aspirațiile Moldovei de a se integra mai puternic în structurile și piața europeană. Acesta transmite că produsele moldovenești îndeplinesc standardele de calitate și inovație ale UE, ceea ce le conferă un statut competitiv pe piața internațională, transmite IPN.
Campania propune un kit creativ per industrie și care poate fi personalizat pentru afacerile moldovenești care doresc să-și extindă prezența și să-și afirme angajamentul față de valorile europene. Kit-ul este conceput pentru a spori vizibilitatea și impactul mesajului „Produs în Moldova. Produs în Europa” prin materiale de marketing și comunicare ușor de utilizat.
Kit-ul conține un ghid detaliat cu instrucțiuni clare despre cum să se utilizeze și personalizeze materialele incluse. La fel, va conține materiale creative editabile, precum șabloane pentru postări pe rețelele de socializare și alte materiale de promovare care pot fi adaptate. De asemenea, se va oferi suport continuu pentru optimizarea și implementarea materialelor în strategiile de marketing.
Kit-ul va conține stickere pentru PowerPoint și pagini web, bannere la intrare în sedii și stickere pentru produse, stickere pentru mașini, dar și 10 interviuri cu antreprenori, care vor fi difuzate. Antreprenorii pot descărca și adapta materialele pentru a le folosi în contextul afacerii sale.
Potrivit inițiativei civice, miza este convingerea unui număr cât mai mare de cetățeni de a participa la referendumul din 20 octombrie privind aderarea Republicii Moldova la UE.
Inițiativa „Cetățeni pentru Europa” reprezintă un grup de cetățeni care cred că locul Moldovei este doar în uniunea Europeană. Inițiativa civică a fost creată din dorința de a vedea Moldova membră a UE până în 2030.