Materialul face parte din campania de informare lansată de IPN, în care prezintă date biografice, informații despre venituri și avere, precum și experiența profesională a pretendenților la șefia capitalei.
Vladimir Țurcanu este candidatul Partidului Popular Românesc, al căruia președinte este începând cu august 2019. Este licențiat în jurnalism și științe ale comunicării, Universitatea de Stat Moldova. Începând cu anul 1992, a activat în cadrul mai multor instituții media deținând funcții ca corespondent, redactor, redactor-șef, prezentator, editor etc.
În perioada anilor 2006-2008, Vladimir Țurcanu a fost membru al Consiliului Coordonator al Audiovizualului. Între anii 2009-201,0 a fost manager de dezvoltare a stațiilor TV în cadrul International Research and Exchanges Board (IREX), fondat de Agenția SUA pentru Dezvoltare Internațională. În perioada anilor 2010-2011 a fost formator media la Fundația Soros-Moldova. Ulterior a deținut funcția de director adjunct la un post de televiziune, precum și redactor-șef la un post de radio.
Începând cu aprilie 2012 și până în februarie 2016, a fost consilier prezidențial pentru comunicare publică, purtător de cuvânt al președintelui Nicolae Timofti. „În 2016 a demisionat din funcția de consilier prezidențial în semn de protest față de inaugurarea, noaptea, pe ascuns, a Guvernului lui Pavel Filip”, se menționează pe pagina web a candidatului.
Pentru perioada 1 ianuarie 2017-31 decembrie 2018, Vladimir Țurcanu declară, împreună cu soția, venituri în valoare de peste 612 mii de lei. Familia are în proprietate trei terenuri intravilane, un bun imobil, precum și trei automobile.
Candidatul PPR susține că este necesar să existe o capitală activă, prin impulsionarea pieței muncii, prin inițierea lucrărilor de refacere a infrastructurii și atragerea investitorilor locali și străini prin acordarea de facilități. Un alt punct din programul lui Vlad Țurcanu este eficientizarea serviciilor de salubrizare a Primăriei, prin externalizarea acestora. Amplasarea de semafoare inteligente care să fluidizeze traficul, scoaterea suburbiilor din stadiul de „fundătură”, dezvoltarea de cluburi sportive, educative și de creație pentru copii, deschiderea față de România și Europa sunt alte puncte din programul electoral prezentat de Vlad Țurcanu.