Brandient creează noul design Vita în Republica Moldova
https://www.ipn.md/index.php/ro/brandient-creeaza-noul-design-vita-in-republica-moldova-7966_958648.html
Firma românească de branding şi design Brandient a creat un nou design pentru brandul Vita, care aparţine companiei Orhei-Vit SA, liderul pieţei de sucuri şi nectaruri naturale din Republica Moldova, se arată într-un comunicat de presă comun al celor două companii, citat de Info-Prim Neo.
Orhei-Vit SA a decis crearea unui nou design a ambalajului pentru a comunica mai bine poziţionarea în produs natural de calitate şi ca urmare a intensificarea concurenţei. De asemenea, Orhei-Vit a apelat la Brandient pentru a relansa şi consolida poziţia brandului Vita atât în Republica Moldova cât şi pe pieţele din România, Ucraina, Rusia, Lituania, Letonia, Estonia şi Kazahstan.
Sursa citată mai spune că Brandient a clarificat strategia de brand (poziţionare şi arhitectură) şi a creat un design prin care ambalajul să transmită capitalul de reputaţie al numelui Vita. De asemenea se mai spune că ambalajul este vectorul principal de comunicare în categorie, astfel încât noul design a fost gândit să asigure o vizibilitate atractiva pe raft şi să furnizeze elementele de diferenţiere care vor întări avantajul competitiv al brandului. Introducerea „timbrului ilustrat” pe ambalaj, potrivit comunicatului, ajută produsul să dezvolte asociatori de tradiţie, originalitate a produsului şi de garanţie a calităţii. Designul a fost aplicat la un sortiment de 11 sucuri şi nectaruri Vita, iar platforma vizuală va fi extinsa de Brandient la canalele de distribuţie si la locul vânzării, pentru a asigura un impact sporit al comunicării, cu costuri reduse, mai precizează sursa menţionată.
Un urma acestui proiect, Brandient continuă să colaboreze cu Orhei-Vit şi pentru alte branduri din portofoliu.
Vita este unul dintre cele mai cunoscute branduri în Republica Moldova, iar sondajele de piaţa au relevat aprecierea consumatorilor pentru calitatea produselor Vita în ambalaje Tetra Pack.
Brandient este compania românească dedicată consultanţei în strategie şi design de brand şi se ocupă de crearea şi cultivarea brandurilor sub semnul valorii ™.