logo

B.C. „Victoriabank” S.A anunţă rezultate performante la sfârşitul primului semestru al anului 2011


https://www.ipn.md/index.php/ro/bc-victoriabank-sa-anunta-rezultate-performante-la-sfarsitul-primului-semestru-a-7542_1064787.html


B.C. „Victoriabank” S.A anunţă rezultate performante la sfârşitul primului semestru al anului 2011

B.C. „Victoriabank” S.A - prima bancă din Moldova, face bilanţul pentru primele şase luni ale anului 2011, remarcând performanţe continue, printre care lansarea de noi produse inovatoare pe piaţa R.Moldova, cum este: primul card Platinum, primul card co-branded emis în parteneriat cu o companie aeriană din Republica Moldova, dezvoltarea reţelei de subdiviziuni, lărgirea ariei de deservire a clienţilor şi cel mai relevant creşterea considerabilă a cifrelor de afaceri.

În prima jumătate a anului 2011 Victoriabank continuă să deţină întâietatea, fiind lider în sistemul bancar autohton la capitolul depozite, portofoliul de depozite al băncii constituind peste 6,436 mil. lei, cu o cotă de piaţă de 21.0%.

Totalul active la 30 iunie 2011 lei constituie peste 7,7 mld. lei, cu o dezvoltare progresistă impunătoare faţă de sfârşitul 2010 – peste 665 mil. lei şi faţă de 30 iunie 2010 – mai mult de 1.6 mld. lei. Cota de piaţă total active constituie 17.2%, Victoriabank plasându-se pe locul doi în sistemul bancar înregistrând creşterea cea mai mare comparativ cu 30 iunie 2010 – 1.8 p.p. Tot Victoriabank deține cele mai multe active lichide din sistemul bancar, peste 3 mld lei, demonstrând astfel ca este o banca sigură.

Portofoliul de credite al băncii a depăşit valoarea de 4,412 mil. lei, deţinând cota de piaţă de 15.9%, cu o dezvoltare în primul semestru de 385 mil. lei, iar comparativ cu 30 iunie 2010 de 717 mil. lei. Astfel Victoriabank ocupă o bună poziționare în rândul liderilor, după portofoliul creditelor acordate populaţiei în Republica Moldova.

“Este un rezultat scontat la care s-a muncit în timp, o performanţă continuă ce oferă siguranţă clienţilor noştri. Pentru a obţine aceste rezultate am apelat la câțiva factori: o strategie ideală, o dedicare peste medie a angajaţilor şi încrederea pe care ne-au acordat-o clienţii ", a declarat D-na Natalia Politov-Cangas, Preşedinte Victoriabank.

Lansarea de produse noi şi servicii performante pentru sistemul economico-financiar al R.M., lărgirea ariei de deservire, combinate cu o strategie de dezvoltare continuă, fac ca previziunile pentru a doua jumătate a anului 2011 să fie de asemenea pozitive. B.C. „Victoriabank” S.A anunţă că va continua extinderea pe piaţa R.Moldova în vederea menţinerii ritmului ascendent al performanţelor obţinute pe parcursul a celor 21 de ani de activitate.

                                                                                               Secția Strategii și Marketing