logo

ANRE a lansat o linie fierbinte privind furnizarea energiei termice şi a energiei electrice


https://www.ipn.md/index.php/ro/anre-a-lansat-o-linie-fierbinte-privind-furnizarea-energiei-termice-7966_974200.html

Consumatorii de gaze naturale şi energie electrică pot suna de luni până vineri, între orele 9.00 – 12.00 şi 13.00 -17.00, la numărul de telefon (022) 540 - 534 pentru a primi consultaţii pe marginea problemelor legate de drepturile consumatorilor şi obligaţiile furnizorilor, transmite Info-Prim Neo. Linia fierbinte a fost deschisă de Agenţia Naţională pentru Reglementare în Energetică (ANRE) la solicitarea mai multor consumatori, se spune într-un comunicat al întreprinderii. Specialiştii ANRE vor oferi persoanelor fizice şi juridice consultaţii privind calitatea serviciilor de distribuţie şi furnizare a energiei electrice şi gazelor naturale, de procedura de soluţionare a litigiilor apărute între consumatori şi furnizori, termenele de înlăturare a deranjamentelor din reţelele de distribuţie şi altor probleme semnalate de consumatori. Potrivit directorului executiv al ANRE, Marin Profir, agenţia intenţionează să pună în aplicare, pe pagina sa de Internet www.anre.md, un formular electronic, prin care consumatorii interesaţi vor putea adresa întrebări către ANRE. Răspunsurile vor fi expediate prin poşta electronică. De asemenea, în primul semestru al anului curent, ANRE va lansa pe pagina sa de Internet un compartiment nou „Întrebări frecvente”. În 2008, ANRE a examinat 1161 de petiţii parvenite de la consumatorii de energie electrică şi gaze naturale. Numărul acestora a crescut, faţă de 2007, cu 18,8%.