Peste 136 de mii de lei au fost colectați la cea de-a șaptea ediție a campaniei Rostul Postului. În acest an, campania a început pe 27 februarie și s-a încheiat de Paști, transmite IPN.
Timp de șapte săptămâni, CCF Moldova a îndemnat oamenii la fapte cu rost, oferindu-le accesibilitate prin intermediul restaurantului virtual www.rostulpostului.md să-și împărtășească grija față de copii. Restaurantul este o platformă online, unde oricine poate selecta una sau mai multe mese la care ar pofti, dar în loc să le consume, donează contravaloarea acestora în sprijinul copiilor. Cu banii colectați din aceste donații, echipa CCF Moldova susține familiile copiilor afectate de sărăcie extremă.
Ajutorul constă în dezvoltarea familiei, oferindu-le durabilitate și dezvoltarea unor noi aptitudini pentru a deveni în timp autonomi. Astfel, aceste familii, conform potențialului și nevoilor individuale, primesc: păsări și animale domestice, hrană pentru ele pentru o perioadă, semințe pentru plantarea legumelor, precum și puieți, arbuști.
În totalul celor 7 ediții de campanie Rostul Postului s-au colectat peste 759 de mii de lei, bani care, potrivit CCF Moldova, au contribuit la susținerea și suportul individual a 101 copii și familiile lor, iar în primul an de lansare a campaniei în țara Moldova, banii colectați au contribuit la dezvoltarea unei creșe sociale în municipiul Bălți.
În medie, CCF Moldova lucrează anual cu peste 700 de copii, oferind sprijin specializat ca fiecare dintre ei să crească acasă, într-un mediu familial.