Termoelectrica lansează un număr de telefon pentru aplicația Viber
Print Send by email
12:18, 11 Iul 2017

Consumatorii companiei  „Termoelectrica” SA sunt încurajați să expedieze la numărul de Viber 069-444-144, informații (în format text, video sau foto) ce țin de avarii, scurgeri de agent termic, dar și alte probleme privind calitatea serviciilor de termoficare. Serviciul a fost lansat astăzi, 11 iulie, transmite IPN cu referire la un comunicat de presă al furnizorului de agent termic.

Directorul general Veaceslav Eni a precizat că Termoelectrica a lansat serviciul respectiv cu scopul de a fi cât mai accesibilă pentru consumatorii. „Considerăm că noul serviciu, pus la dispoziția locuitorilor municipiului Chișinău, va contribui semnificativ la îmbunătățirea relațiilor de colaborare a companiei cu societatea civilă”, a menționat Veaceslav Eni.

Problemele raportate de către cetățeni vor fi procesate în timp real și transmise către serviciile responsabile, pentru a fi remediate în cel  mai scurt timp.

Numărul de telefon nu va fi disponibil pentru apeluri telefonice. Pentru a putea primi o consultație telefonică cetățenii por apela la Call-Center: 022-447-447 și la
Serviciul  Dispecerat: 022-496-397.


(0) comentarii
Nume

Adaugă comentariu Citeste Regulile

Subscribe by email RSS

ANUNȚURI

Vezi toate

COMUNICATE DE PRESĂ

Biroul de presă al Mitropoliei Basarabiei

Mitropolia Basarabiei cere repetat organelor competente ale Republicii Moldova să aplice legea, iar Mitropolitului Vladimir Cantarean să respecte drepturile creștinilor de a reveni la Mitropolia Basarabiei

Vezi toate

Ultimele video

Conferințe IPN [HD] | Verzii cheamă să facem un oraș curat și un trai luminatConferințe IPN [HD] | Cooperarea USR cu forțele politice cu adevărat pro-europene din RM
Conferințe IPN [HD] | Autodenunțul - instrument de protecție a corupțilorConferințe IPN [HD] | Prezentarea rezultatelor consultării publice privind unirea RM cu România
Vezi toate
banner ceu
banner creditex