Cetățenii vor putea evalua calitatea serviciilor CNAS prin intermediul unei aplicații

Cetățenii vor putea evalua calitatea serviciilor publice prestate de către Casa Națională de Asigurări Sociale (CNAS) prin intermediul unei aplicații. Aceasta va permite și funcționarilor să evalueze serviciile pe care le prestează și să le ajusteze la nevoile reale ale oamenilor.

Unul dintre autorii aplicației, Valentin Bragaru, citat de IPN,  a explicat că aceasta oferă persoanei posibilitatea să evalueze serviciile oferite de către un anumit oficiu teritorial al CNAS având la dispoziție trei calificative: „excelent”, „bine” și „rău”. Dacă persoana optează pentru „bine” sau „rău”, i se propune să mai răspundă la câteva întrebări, dar și să vină cu propriile comentarii și sugestii. Întrebările țin de tipul serviciului care i-a fost prestat persoanei, calitatea acestuia, comportamentul funcționarului etc. Aplicația va putea fi accesată pe un monitor interactiv, care va fi amplasat în oficiile teritoriale. Sugestiile cetățenilor urmează să fie sintetizate în rapoarte, care ulterior vor fi examinate de către CNAS.

Natalia Șmundeac, șefă de direcție la CNAS, a menționat că această aplicație reprezintă un instrument prin intermediul căruia se va cunoaște opinia cetățenilor despre serviciile prestate de CNAS, iar ca urmare a observațiilor făcute, calitatea serviciilor va fi îmbunătățită.

Aplicația va fi lansată mai întâi în regim-pilot în câteva oficii teritoriale, iar ulterior va putea fi accesată în toate cele 40 de oficii. De asemenea, va fi disponibilă și pe pagina electronică a CNAS.

Pentru dezvoltarea prototipului, echipa de specialiști IT a primit un premiu de 10 mii de dolari, oferit de Guvernul Slovaciei, prin intermediul PNUD Moldova.

  • valentin bragaru despre aplicatie.mp3
  •     0

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.