COMUNICATE DE PRESĂ

Print Send by email

Medierea – noua formulă de tratare a reclamațiilor aplicată de Mobiasbancă

 




22 martie 2018

 

Mobiasbancă anunță lansarea unui instrument inovativ, conform cu practicile internaționale, de soluționare a reclamațiilor clienților prin intermediul procedurii de mediere.

Aceasta presupune alternativa de soluționare obiectivă și într-un mod profesionist a situației în cazul dezacordului cu răspunsul oferit de Bancă la o reclamație sau lipsei unui răspuns după expirarea termenului de 30 de zile de la înregistrarea reclamației.

Astfel, clientul Mobiasbancă va putea recurge, în mod gratuit, la serviciile unui mediator independent, apelând Centrul de Mediere al Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (telefon 022-23-52-68), iar procedura de mediere se va desfășura conform prevederilor Legii nr. 137 din  03.07.2015 cu privire la mediere, precum și în condițiile stabilite în Medierea reclamațiilor adresate Băncii.

”Punctul central al ambiției noastre este de a fi o bancă orientată spre relații durabile, investită cu încrederea clientului nostru. Prin implementarea acestei formule alternative de soluționare a reclamațiilor vom identifica soluții, astfel încât să nu mai rămână loc de ezitări sau nemulțumiri în interacțiunea clientului cu banca. Ne dorim clienți mulțumiți, iar orice reclamație este mereu o îmbunătățire a proceselor”, a declarat Stela Ciobanu, Secretar General Mobiasbancă.

Cu privire la noul instrument de tratare a reclamațiilor, Dumitru Lefter, Directorul Centrului de Mediere al Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, a menționat: ”Medierea bancară va stinge conflictele existente, dar și, în același timp, va preîntâmpina apariția unor alte neînțelegeri ulterioare, urmărindu-se stabilirea unei relații mai eficiente între părți pe principiul echilibrului de putere și durabilității în timp a soluției la care au ajuns părțile. În acest context, soluționarea diferendelor prin intermediul medierii va avea drept scop reconstruirea încrederii dintre clienți și bancă”.

Promovăm calitatea, pentru că așa este #corect!

 


DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire


ANUNȚURI

Vezi toate

COMUNICATE DE PRESĂ

Vezi toate

Ultimele video

Conferințe IPN [HD] | Fărădelegi în stilul anilor 90 la FăleștiConferințe IPN [HD] |Sesizarea Curții Constituționale privind  invalidarea alegerilor
Conferințe IPN [HD] | ?????? ??????? ??????? ?????? ? ?????????????? ?????????? nr.13Conferințe IPN [HD] | Rezultatele vizitei la Strasbourg
Vezi toate
banner creditex